Historia i all oändlighet?

Dagen har spenderats framför datorn och med huvudet i böckerna. Ett tag känndes det som att jag bara stampade på samma ställe, men resultatet blev nog helt okej ändå. Har en jobbig vecka framför mig men allt jag läser nu är otroligt intressant så motivationen finns ändå där. Har grävt ner mig rejält i 90-talskrisen och snart ska jag inta prisrevolutionen på 1500-talet. Intressant va? Folk tycker nog att jag är knäpp som tycker det, men jag har alltid haft en förkärlek för historia och kommer nog alltid att ha det. Jag menar någonstans började allt och historian till var vi är idag är ibland otrolig. Hur människan kan skapa och förstöra är kul att läsa om.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0