Update!

Okej, jag har inte varit den bästa på att uppdatera bloggen. Ska försöka att göra ett litet försök med att återuppliva den ;)
Sammanfattningsvis;

Cubaresan var helt otrolig! Det är verkligen en resa man alltid kommer att komma ihåg. Minnen för livet helt enkelt! Ska sammanfatta resan i bilder, men de läggs upp på facebook då det går snabbare där.

Nu är man verkligen inne i vardagen igen. Har börjat läsa ekonomisk historia i Lund och till en början var jag skeptisk men nu trivs jag jättebra! Ska ta mig en funderare eller två på mitt val till hösten. Kanske är det ekonom jag ska bli?

Har för övrigt haft en toppenhelg! I fredags blev det en helkväll med massa fest! Besökte totalt fyra ställen så det blev en rejäl runda :) Hade verkligen jätteskoj och det va kul att så många av mina vänner var ute!

Igår firade jag Marcus födelsedag i efterskott. Bjöd ut honom på thaimat med lite hemmamys efteråt. Har även beställt ett fodral till hans nya dator.

Idag är det plugg som gäller. Det är enormt mycket som ska läsas igenom till imorgon men jag älskar historia så det ska förhoppningsvis inte bli några större problem.

Nu åter till pluggandet!




Kommentarer
Postat av: sofie

LENA! nu får du allt ta dig i kragen och lägga ut biderna för allmän beskådning ;)

2009-02-04 @ 22:12:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0