XOXO

Var en sväng på stan med Sophie idag och köpte lite nödvändigheter. Ska på sittning på fredag med temat filmkaraktärer så vi var tvugna att fixa lite inför det, samt köpa present då de som håller i det fyller år. Vi har kommit på en fyndig idé och ska klä ut oss till tjejerna i Gossip Girl! Klockrent! Blir dock en lite ironisk variant ;)

Hittade även ett par skor som jag sökt efter ett tag. Bekväma "prommis" skor från Vagabond. Har vissa visioner att jag ska börja gå mer vart jag än ska. Så lite snygg på fossingarna måste man ju vara!





Kommentarer
Postat av: Anna

Hej! Har läst din blogg ett tag och jag tycer den är jättefin :)



Ville bara säga det! :)

Btw, ett bloggtips, jag tror att du kanske skulle gilla den här bloggen www.kakhusets.se, men jag vet inte?

2009-04-01 @ 22:55:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0