Veckan som varit

Nä nu får jag skärpa mig! Tycker inte om detta uppehåll som jag nu har haft. Har varit mycket de senaste dagarna så det får bero på det.

Nu har min älskade vän Malin anlänt till Skåne. De närmsta dagarna har jag hjälpt henne med att komma igång här nere gällande boende och skola. Boende i Malmö är förövrigt nästintill omöjligt att hitta. Men man får kämpa på!

I torsdags fyllde jag 21 år vilket firades med upprop på skolan (juridisk översiktskurs) och sedan en massa vänner hemma på kvällen. Fick bland annat ett presentkort på Tites hudvård som jag ska utnyttja snart. Mycket trevlig kväll och dag!

Fredagen var min sista dag som heltidare på mitt jobb. Känns lite konstigt men bra tillika då jag ska göra något nytt och spännande i höst.

På lördagen åkte vi över till Köpenhamn då älsklingen ville fira min födelsedag där. Han köpte världens bästa present som jag önskat mig länge. Sen var vi in på Marc By Marc Jacobs där jag gjorde ett litet köp. Efter Köpenhamn åkte vi direkt till Kävlinge där ett till firande väntade. Fick Sex and the city boxen av Marcus föräldrar.

En bra vecka.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0