REA!


Mellandagsrea, måtte det vara helt otroligt överskattat? Okej gina har 50% på typ hälften, det är okej men resten? Näe, jag hittade bara en klocka och en tröja. Sen är det väl en annan femma att jag inte letar efter något speciellt och mest går runt och lallar?

Fick ett sjukt sug efter en ipod nano så tänkte slå till på den, men tro fan att den var slut överallt, populär julklapp. Ska nog kolla om den finns på Expert i Kalix. Sponsrar ju dessutom Kalix välfärd om jag köper den här haha!

Saknar er hemma i Skåne, så himla trist att jag missar nyår med grym fest och allt :( Har fortfarande ingen plan för den dagen, men tjejerna skulle komma över ikväll så ska planera något då.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0