Hemvändarfest!

Hade superkul kväll igår! Vi började hemma hos mig med en lite fördrink för att sedan åka ner till hotellet med min bror som chaffis. Där åt vi buffé och hade det allmänt trevligt! Efter buffén öppnade nattklubben och där stannade vi till ca halv tre då min älskade bror ställde upp som taxi igen. Sjukt smidigt detta att ha bröder som har fått körkort! Allt blir liksom lättare ;)

Med andra ord var kvällen helt klart lyckad! Träffade en massa folk som man inte sett på länge. Var grymt mycket folk ute vilket alltid är trevligt.

Ikväll blir det hemmamys hos pappa med julmat och film. Att det är julafton imorgon har jag då inte riktigt hunnit registrera, men det blir nog bra.

CIAO!

Kommentarer
Postat av: Asta

GOD JUL GUMMAN!! Hoppas du får en riktigt mysig dag med många klappar :)

2008-12-24 @ 12:19:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0